"Ақмола облысы білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі Ақсу кентінің №1 жалпы орта білім беретін мектебі"КММ
КГУ «Общеобразовательная школа №1 п. Аксу отдела образования по г. Степногорск управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

17.02.2017

Коучинг. Бастауыш

сынып мұғалімдері: Упенова Г.Х., Жумаева А.К.

Коучингтің тақырыбы: Диалогтік оқыту – білім берудегі жаңа тәсілдердің бірі.

 Коучингтің мақсаты: Оқытудың 7 модулінің бірі-жаңа әдіс-тәсілдер:

диалогтік оқыту туралы өзара пікірлесе отыра түсініктерін жетілдіреді, өзіндік

ерекшелігін саралап, өзектендіреді.

Сілтеме: Мұғалімге арналған нұсқаулық 98-104 беттер

Негізгі түйінді идеялар:

Диалог – мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.

Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру

құралы. Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде

әңгімелесуді енгізу. Барлық оқушылардың білім алу, мақсатқа жету мен сынып

өміріне қатысу қабілеттерін арттыру үшін оны тұлға ретінде дамытуға ерекше назар

аудару болып табылады.Диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен

қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосады.

Коучингтен күтілетін нәтижелер:

1.      Оқыту

мен оқудағы тілдің басты рөлін түсінеді.

2.       Білім беруде оқушыға жеке көңіл бөлуді дамытуға

ықпал ететін оқыту әдісі ретінде әңгімелесуді, мысалы: жауап алу мен шағын

топта жұмыс істеу әдістерін қалайша тиімді қолдануға болатыны туралы өз

түсінігін қалыптастыру

3.Сұрақты нақты

қоюдың тиімділігін ұғынады, қолданады.

4.Жаңа әдіс-

тәсілдерді сабақта қолдануды үйренеді.

Оқыту әдістері Топпен, жұппен, жалпы ұжыммен жұмыс,

көру және есту арқылы сын тұрғысынан ойлау әдістері, интербелсенді әдістер,

рефлексия 

Тапсырмалар:

ой қозғау,  постер қорғау, ашық сұрақ

құрастыру, зерттеу,

рефлексия

Сабақта қолданатын материалдар (ресурс): постер, маркерлер, бейнероликтер,

түрлі-түсті стикерлер

Уақы-

ты

Іс- шараның түрі

Мазмұны

Коучтің іс- әрекеті

Мұғалімдердің іс- әрекеті

Ресурстар

2

мин

Ұйымдастыру

«Сағат»

ойыны. 


Сәлеметсіздер

ме, құрметті әріптестер. Бүгінгі біздің коучингімізге

қош келіпсіздер! Коучингімізді «Сағат» тренингімен

бастайық. Әр

мұғалім 12 адамның есімін жазады. Сол бойынша

төмендегі тапсырмалар орындалады. 

1.Қолын

ал 

2.Арқасынан

қақ 

3.Күлімде 

4.Қол

бұлға 

5.Көзіңді

қыс 

6.Мадақта 

7.Тілек

айт 

8. Ауа

сүйіспеншілігін жібер 

9. Массаж

жаса 

10. Арқаңды

үйкеле 

11. Күлдір 

12. Мадақтау

12

адамның есімін жазады.

1.қолын

ал 

2.арқасынан қақ 

3.күлімде 

4.қол бұлға 

5.көзіңді қыс 

6.мадақта 

7.тілек айт 

8. ауа сүйіспеншілігін жібер 

9. массаж жаса 

10. арқаңды үйкееле 

11. күлдір 

12. мадақтау

 

5

мин

Топтық жұмыс

Жүрек,

қол, бас  суреттері бейнеленген

қиындылар арқылы топқа бөлінеді. 


Құрастырған

суреттері бойынша топ мүшелерінің ойларын білу. «Суретте не бейнеленген?

Сурет бойынша өз ойыңызды айтыңыз. Бұл суреттердің бүгінгі біздің

тақырыбымызға қатысы бар ма?»

Шульман «үш көмекші» деп «бас, жүрек, қолды»

атаған. Ол осы атаған қасиеттер болған жағдайда ғана оқыту табысты болып

саналады деп есептейді. Мұндай пікірді біз ұлы ақынымыз Абай Құнанбаевтың

қара сөздерінен де кездестіреміз. « Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті: ыстық

қайрат, нұрлы ақыл, жылы жүрек» - деп ұлы 

атамыз айтқандай, жаңа форматты мұғалім осы үш көмекшіні дұрыс

пайдалана білуі керек

Үш топқа бөлінеді,

Өз ойларымен

бөліседі

 

 

 

 

Жүрек, қол, бас суреттері

2

мин

Ұжымдық жұмыс

Интербелсенді тақтада суреттер көрсетіледі

Осы суреттерге қарап бүгінгі коучингта қандай

тақырыпта ой қозғаймыз деп ойлайсыздар?

Өз ойларымен бөліседі

Интербелсенді тақта

 

Тақырыпты

анықтау 


Интербелсенді

тақтада тақырып ашылады «Диалогтік оқыту – білім берудегі жаңа тәсілдердің бірі»

Бүгін

біз сіздермен коучинг барысында диалогтік оқыту туралы, әңгіменің және

сұрақтың түрлері туралы мағлұмат алып, жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып

үйренетін боламыз.


 

 

5

мин

Миға

шабуыл

Топтық жұмыс

 

Топтарға тапсырма беріледі

1-топ:

Диалогтік оқыту, оның маңыздылығы.

2-

топ: Әңгіменің түрлері, өз сабағыңызда әңгіменің қай түрі сипат алады?

3- топ: Сұрақтың түрлері, қандай түрін

сабақта қолданатындығыңыз туралы әңгімелеңіз?


Топта

талқылайды, ортаға салады

Постер, маркер

 

Тақырыпты

анықтау

 

 

1.

«Мұғалім- оқушы, «оқушы-оқушы» арасында шығармашылықпен өтетін, өз пікірін

негізді, тұжырымды   түрде білдіруге

жетелейтін әңгімені ынталандырып, қуаттайтын оқыту әдістерін «диалогтік

оқыту» деп атайды.

2.Сұрақ

қою маңызды дағдылардың бірі болып табылады, себебі сұрақ дұрыс қойылған

жағдайда оқытудың тиімді құралына айналады және де оқушылардың оқуына қолдау

көрсетіп, оны жақсарта және кеңейте алады. Диалогтік оқытудың үш түрі: әңгіме-дебат, куммулятивтік

әңгіме,

зерттеушілік әңгіме

Бейнетаспаны көреді, талдайды

Интербелсенді тақта

10

мин

Ой толғаныс

 Бейнетаспа арқылы "Алтын қарбыз" мультфильмі көрсетіледі

 

"Алтын қарбыз" мультфильмін

көрсетемін. Бұл әңгіменің қай түрі? Неге солай деп ойлайсыз?

 

Мұғалімдер

мультфильмді көре отырып әңгіменің қай түріне жататынын ажыратады.

(кумулятивтік әңгіме)

бейнетаспа

5 мин

Сергіту сәтін ұйымдасты-

ру

Тренинг

«Жауабын тап»

Тренингтің мазмұны түсіндіріледі

Ойларын сергітеді

Видео көрінісі

10

мин

 

«Менің атым Қожа!» фильмінен үзіндіні көрсету

 

1.Ой пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде

қалады;

2.ресурстарды біріктіруге бағыттталған аздаған талпыныс жасалды;

3.қарым-қатынас көбіне «Ия, бұл солай», «Жоқ, олай емес» деген бағытта

жүзеге асады;

4.Орта бірлесуден

гөрі, көбіне бәсекелестікке бағытталған.

 

 

Бейнероликті тамашалау барысында әр топ мұғалім, оқушы көзқарасымен

сөйлейді  Мұғалімдер өз рөлдерін қорғап,

диалогтік оқудың қай түріне жататындығын анықтайды

Бейнетаспа

2

мин

 

Сұрақты дұрыс қою техникасы



Сұрақтардың екі түрі бар:

1. Жабық сұрақтар. Әдетте,

жабық сұрақ қойылған кезде сұраққа нақты қысқа ғана жауап қайтарылып, нәтижесінде

әңгіме жалғаспай қалады. Мысалы:

Сұрақ: Сізге фильм ұнады ма?

Жауап: Иә.

Сұрақ: Аптасына жұмысқа қанша күн барасыз?

Жауап: 5 күн ғана.

2. Ашық сұрақтар

Ал ашық сұрақтар түсіндіруді, өз көзқарасын

білдіруді талап етеді. Ашық сұрақтар

төмендегі  мысалдың көмегімен жүзеге

асады:

Мысалы: Фильмнің ұнаған эпизоды туралы айтып беріңізші?

Жауап: Маған Қожаның Жантасты жылататын жері

күлкілі болды...

Мүмкіндігінше тек ашық сұрақтар қоюға

тырысыңыз.

 

 

5

мин

 

Топтық жұмыс

1-топ:

Жабық сұрақтар дайындайды

2-топ: Ашық сұрақтар дайындайды

Ашық, жабық сұрақтар дайындайды

 

Постер, маркер,

5

мин

 

Топтық жұмыс

Зерттеу жұмысы жүргізіледі.

1-топ:

Стакан, қант, су

2-топ: Стакан, тұз, су

Топта ойларын жүйелейді, ортаға салады

Су, стакан, қант, тұз

2

мин

 

Кері байланыс

 

Сұрақ- жауап

 

 

 

1

мин

 

 

Бөлтірік Әлменұлы шешеннен: «Өмірдің мәні не: бала ма, бақ па, дәулет

пе?»,-деп сұрағанда, ол былай деп жауап берген екен: «Бала деген артта қалған

із емес пе, бақ деген аспанда ұшқан құс емес пе, дәулет деген қолда ұстаған

мұз емес пе? Бұл өмірдің мәні-сіз бен біз емес пе?!».

«Сіз-біз» қарым-қатынасын өмірдің негізгі құндылығына айналдырған дана

ата-бабамыз бүкіл әлеммен диалог құруға ұмтылған.

Қорытындылай келе оқытуда тиімді әдісті қолдана білу өз қолымызда.

           

 

 

3

мин

Рефлексия

Екі жұлдыз, бір тілек

«Тау рефлексиясы». Бүгінгі коучинг бойынша мына

суреттегі тауды «Диалогтік оқыту» деп алсақ, сіздер осы тақырып бойынша

өзіңізді таудың қай жеріндемін деп есептейсіздер? Міне, осыған сәйкес,

алдарыңызда жатқан стикерлерге коучинг бойынша не түсінгеніңізді, екі сәтті

кезеңді, бір ұсынысыңызды жазып, таудың суретіне жабыстырыңыз. 

Қатысушы мұғалімдер коучинг бойынша түсінгенін стикерлерге жазады. Коучинг

кезінде өздеріне ұнаған 2 сәтті кезеңді, 1 ұсыныс-тілегін жазып, таудың суретіне

жабыстырады.

Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады

Тау суреті, стикерлер

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 506


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст