Сынып: |
3 | ||||||||
Пәні: |
Дүниетану | ||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктер қандай болады? | ||||||||
Негізгі түйінді идея: |
Өсімдіктердің тіршілік ету ортасы | ||||||||
Оқу мақсаты: |
Өсімдіктердің әртүрлі тіршілік ортасына бейімделе алатындығы жайлы түсіну | ||||||||
Табыс критерийлері | |||||||||
Барлық оқушылар |
Көпшілік оқушылар |
Жекелеген оқушылар | |||||||
а) Өсімдіктердің алуан түрлілігін біледі. ә) Өсімдіктердің түрлерін ажыратады б) в) |
а) ә) б) Ылғалсүйгіш және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктерді біледі в) |
а) ә) б) в) Қызыл кітапқа енген өсімдіктерді біледі | |||||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Мақсаты |
Мұғалім не істейді? |
Оқушылар не істейді? |
Ресурс тар | |||
2 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Тренинг |
Сабаққа деген қызығушы лықтарын ояту |
Шеңбер құрамыз |
Оқушылар бір- біріне сәттілік тілейді |
| |||
|
Топқа біріктіру |
Сынып қабырғалары на карточкалар ілінеді |
Өсімдіктер кез келген жерде тіршілік етуге бейімделе алады |
Суреттерді дұрыс таңдап алуға ықпал етеді. |
Өздеріне ұнаған карточкалардың қасына барып тұрады. |
Маркерлер, суреттер | |||
5 мин |
Үй жұмысын тексеру. Диагностикалық тапсырма
|
А) Өсімдіктердің тірі организм екенін дәлелде Ә) Өсімдіктің қандай жаңа түрімен таныстыңдар? Б) Өсімдік туралы бәрін білесіңдер ме? В) Балдырдың басқа өсімдіктерден айырмашылығы қандай? |
Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру. |
Қадағалайды |
Жауап береді Жауап дұрыс болса қолмен шапалақтап отырады |
Плакаттар | |||
|
Формативті бағалау. Тәтті тарату |
|
Оқушыларға өзін- өзі бағалап үйрету |
Бағыт береді |
|
| |||
15 мин
|
Негізгі бөлім топқа біріктіріледі, түстер арқылы. |
1. Ылғалсүйгіш 2. Жылусүйгіш 3. Суыққа төзімді 4.Құрғақшылыққа төзімді 5. Жарықсүйгіш |
Жаңа тақырыпты ашу |
Әр балаға тапсырма беру Мәтінді оқу, сурет салу, плакатпен жұмыс |
Өсімдіктердің өсуіне қандай жағдайлар керектігін жаз. Оқушылар мәтінді оқиды, бір біріне түсіндіреді,ке лесі топқа барып түсіндіреді |
Түрлі түсті қарындаш | |||
3 мин |
Екі жұлдыз, бір тілек |
|
Формативті бағалау |
|
Топта орындалған тапсырмаларға әр топ өз ойларын жазады |
Бағдар шамның түстері | |||
2 мин |
Сергіту сәті |
Ауа райы |
Көңіл күйлерін көтеру |
Бірге орындайды |
Жаттығуды жасайды. |
| |||
5 мин |
Түртіп алу Дәптермен Жұмыс |
Мәтіннен өсімдік атауларын теріп жазыңдар |
|
Дәптерлеріне жазғызады |
Оқушылар дәптерден жазғандарын оқиды |
Арнайы дәптер | |||
5 мин |
Шығармашы лық жұмыс |
Гербариймен жұмыс |
Білімдерін пысықтау |
Жұптық жұмыс |
Жұмыстарын қорғайды |
гербарий | |||
5 мин |
Сабақты қорыту Рефлексия |
Өздерің білетін Үйренген 6 айғақты Көкейлеріңе келген 2 сұрақты стикерлерге жазу |
Алған білімдерін қолдана алатындай |
Қызыл кітап жайлы түсіндіріп өтеді. |
Ойланады, жауаптарын айтады |
| |||
|
|
Шығармашы лық жұмыс |
Өсімдік жайлы білімдерін кеңейту. |
Тапсырмаларды бөліп беремін |
Оқушылар топтасып жұмысты орындайды. |
| |||
3 мин |
Бағалау. |
|
|
Бағалау парақшаларына баға қояды. |
Өзара бағалау |
| |||
|
Үйге тапсырма |
Өсімдіктер қандай болады? |
|
|
Күнделікке жазу |
83-86 бет | |||